piątek, 20 grudnia 2013

Zdobycze z Natury* ;)

Witajcie,
dziś zaprezentuję wam moje nowe zdobycze, które zakupiłam w drogerii Natura. W owej drogerii trwa świetna promocja na asortymetn szafy Kobo. Zakupiłam trzy pigmenty tej o to firmy oraz jeden pigment z szafy Essence.

Pigmenty Kobo Professional Pure Pigment zakupiłam w trzech odcieniach:
Mój nowy nabytek


1) Frosty white ( 503 ) - cień srebrny tak bym go określiła najprościej, pięknie się mieni w świetle

2)Gold dust ( 507 ) - cień złoty

3)Sea shell ( 505 ) - cień, którego odcień najbardziej mnie zachwycił, niby srebrny ale po roztarciu                               pięknie mieni się na miedziany ;) tak bym to określiła <słaba jakość na                                           zdjęciu>






Na małym pudełeczku, widnieje opis producenta : "Intensywne i trwałe perły sypkie znakomicie przylegają do skóry. Bardzo wydajne w użyciu."

Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne i zgadzam się z większością opinii na @wizaż. Pigmenty są na pierwszy rzut bardzo wydajne ponieważ wystarczy niewielka ilość produktu aby pokryć powiekę z zadawalającym skótkiem. Piure Pigment zakupiłąm w cenie 6.99 zł za jedno opakowanie. Nie żałuję swojej inwestycji.



Makijaż który wykonałam na zdjęciu poniżej był robiony bardzo że tak ujme "na szybko", ponieważ bardzo chciałam zobaczyć efekt zastosowania tych produktów. ;) Muszę też dodać, że dopiero się uczę, ponieważ uznaję to za moje takie "małe" i "ciche" hobby.

użyłam: essence (17dory in love) oraz kobo (frosty white 503)

Pigment firmy Essence zakupiłam w kolorze Dory in love ( 17 ). Jest to również świetny pigment. Nie oceniam trwałośći, ponieważ mam je dopiero od około 4 godzin. ;) Myślę, że przy dalszym stosowaniu spełni swoje zadanie, lecz trzeba będzie posługiwać się jak zwykle bazą.

Posiada on również świetne recenzje na innych blogach, warto zakupić! Mój pigment "wyszperałam" w Naturze za 2.99zl. Udało mi się trafić na super promocje, ponieważ został ostatni odcień, a ja akurat poszukiwałam błękitu.

Oto też makijaż jaki udało mi się "sklecić". Zdjęcia do profesjonalnych nie należą, ale robone były na szybko. ;)


Oceńcie czy wam sie podoba i co byście w nim poprawiły? Buziaki i do usłyszenia XXX .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz